Rak dojk še vedno velja za enega najpogostejših rakov pri ženskah. Če je odkrit zgodaj, ga je običajno mogoče uspešno zdraviti. 85 % bolnikov preživi diagnozo zahvaljujoč naprednim metodam zdravljenja.
Za zgodnje odkrivanje je nujno redno pregledovanje dojk, še posebej, ker je rak lahko v dojki že 2 do 5 let, preden ga lahko otipamo. Približno 40 % mladih žensk svojih dojk ne pregleduje redno. Tukaj nastopi ghd in želi o tem dodatno ozaveščati ljudi.
ghd že 18 let donira iz kolekcije Pink različnim dobrodelnim organizacijam po vsem svetu. V zadnjih letih je znamka želela mlade ženske po vsem svetu spodbuditi k rednemu pregledovanju dojk. Tako se je leta 2020 začela pobuda Take Control Now. Omejena izdaja ghd kolekcija pink 2022 je nadaljevanje lanskoletnih uspešnih kampanj. Vsi Pink izdelki so namenjeni opominjanju žensk na njihovo mesečno samopregledovanje pri oblikovanju las s Take Control Now, natisnjeno z elegantno pisavo.